  • Data: 2006-01-20 15:21:46
    Temat: Re: wyrzucenie ze sklepu...
    Od: Pawel Marcisz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski napisał(a):

    > No to jedziemy z sześćdziesiątego. Są świadkowie że wczytałem się w
    > tabliczkę "zakaz fotografowania". Następnie wchodzę do sklepu w koszulce
    > "wchodzę fotografować" i z aparatem na szyi. Dlaczego uważasz, że wejście w
    > takim trybie ujawnia w sposób dostateczny moją wolę niefotografowania?

    Przeczytaj post <dqp4i5$2hb$1@inews.gazeta.pl> Michała Wilka, zgadzam się z
    nim.

    > O jakiej treści i co wskazuje na to, że właśnie taką a nie inną mam wolę?

    Wskazuje to, że wchodzisz. O treści, że zawierasz umowę zgodnie z omawianą
    karteczką. Właściciel włada rzeczą (sklepem). Udostępnia Ci tę rzecz, ale ma
    prawo ograniczyć Twoje korzystanie z rzeczy - np. uzależnić je od
    wcześniejszego wytarcia butów lub zgody na niefotografowanie. Twoją rzeczą
    jest, czy chcesz z rzeczy korzystać - i zgodzić się na te warunki, czy nie.

    Paweł Marcisz