  • Data: 2006-01-20 00:41:15
    Temat: Re: wyrzucenie ze sklepu...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Czarek Gorzeński wrote:

    > Czy ktoś z Was miał okazję odwiedzić Conforamę w podwarszawskich
    > Jankach? Można tam znaleźć (kilka miesięcy temu było, ostatnio tam nie
    > bywam) całe uzasadnienie na stronę A4 drobnym drukiem, przedstawiające
    > jakoby stanowisko kierownictwa - jakoby podparte opinią radców prawnych
    > - że fotografowanie w sklepie jest zabronione na podstawie art. 24 i 43
    > KC (sic!).

    MegaROTFL

> [...]
    > cytować z pamięci. AFAIR nacisk jest tam położony na fakt, że ochrona
    > wizerunku sklepu m.in. wynika z konieczności chronienia indywidualnych
    > rozwiązań i pomysłów związanych z prezentacją towaru, a fakt że ktoś
    > robi zdjęcie jest powodem wystarczającym do ochrony tego prawa, gdyż
    > każde zdjęcie można potencjalnie wykorzystać przeciwko wizerunkowi
    > sklepu. Sam fakt "potencjalnej możliwości" daje więc prawo do
    > wprowadzenia owego zakazu. AFAIR też jest tam mowa o prawie do podjęcia
    > bezpośrednich kroków mających na celu zapobieżenie potencjalnemu

    A Pan Ochroniarz ma narzędzie gwałtu. Ma wobec tego potencjalną
    możliwość zgwałcenia mnie. Wobec tego mogę mu prewencyjnie władować
    kulkę w łeb. Prawda? ;->

    [ciach]

    > A może ktoś ma ochotę wybrać się do Conformamy z aparatem i dyktafonem??
    > ;) Ja już od dawna to planowałem, ale bez świadków, przy nieznanym mi
    > poziomie ochrony, wolę nie ryzykować.

    Jak masz jakiś transport, to chętnie :) W przeciwnym przypadku musisz
    poczekać do wiosny - teraz motocyklem źle mi się jeździ ;)

    Kto jeszcze chętny? Warto pójść większą grupą ;)