  • Data: 2004-12-07 08:58:12
    Temat: Re: wyrok nakazowy jeszcze raz ale inaczej
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur "Shiva" Włodarczyk pisze:

    > Skoro zlamales przepis, to nie bardzo widze potrzebe zglaszania sprzeciwu.
    > W gruncie rzeczy taki wyrok nakazowy ma wtedy sens. Gorzej w przypadku,
    > kiedy prokuratura uznaje tylko racje oskarzyciela, bazujac w dodatku na
    > klamliwych zeznaniach. Chociaz zawsze mozesz probowac przedstawic swoje
    > racje, badz co badz podobno to kraj demokratyczny.

    Mnie ciekawi inna sprawa..
    Policjant byl jakby "uczestnikiem zdarzenia"
    To jego JAOBY wyprzedzono w mijescu niedozwolonym.

    Ja nie wiem co to znaczy "sprowokowal",
    ale moze np wlaczyl kierunkowskaz i zjechal na pobocze
    jakby sie zatrzymywal..

    Dlaczego pytajacy po prostu nieprzyja mandatu ?

    Bo niepodoba mi sie taka wizja, ze kazdy wyprzedzony policjant w cywilu
    zajezdza droge, zatrzymuje i wlepia mandat za nieprawidlowe wyprzedzanie..

    Z drugiej strony jak widze niektoryc wyprzezajacych..to jescze gorzej..

    Boguslaw
    Boguslaw