  • Data: 2005-12-08 08:52:38
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy najmu
    Od: Karol <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    marcin napisał(a):

    >I wlasnie dlatego nie mozesz wypowiedziec umowy.

    czyli jestem związny przez 3 lata ???

    zgodnie z Art 8a Ustawy o ochronie praw lokatorów właściciel może
    podwyższyć czynsz albo inne opłaty za używanie lokalu, wypowiadając jego
    dotychczasową wysokość, najpóźniej na koniec miesiąca kalendarzowego, z
    zachowaniem terminów wypowiedzenia., a termin wypowiedzenia wysokości
    czynszu albo innych opłat za używanie lokalu wynosi 3 miesiące, chyba że
    strony w umowie ustalą termin dłuższy.
    Powyższe jednak zgodnie z ust 7 nie ma zastosowania do podwyżek wyższych
    niż 10% - czyli jeżeli właściciel da mi podwyżkę 10% to nie mogę umowy
    wypowiedzieć.

    W umowie mam zapis UMOWA WYGASA PRZED UPŁYWEM 3 LAT JEŻELI LOKATOR NIE
    PŁACI POWYŻSZYCH ZOBOWIĄZAŃ czy to jest jedyna mozliwość zakończenia
    umowy najmu ??? A jeżeli przestałbym płacić to rozumiem, że zostanę
    pozwany przed sąd - co wtedy, jakie jeszcze pokryłbym należności oprócz
    zwrotu czynszu, za energię, gaz itd. no i jak to się przedkłada na kasę ???

    Karol