  • Data: 2009-06-25 11:22:29
    Temat: Re: wypowiedzenie a ciaza
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 24 Jun 2009 19:31:08 +0200, Icek napisał(a):

    > ja zostaje w ciazy bez srodkow do zycia. Zwolnienie w mojej sytuacji
    > jest postanowione przez lekarza z przyczyn medycznych, wiec nie
    > sprawiajcie mi przykrosci swoimi uwagami. Sytuacje w zyciu sa naprawde
    >
    > =========
    >
    > rozumiem, ze jestes w stanie choroby ale zwolnienie wezmiesz jak zajdziesz w
    > ciaze ??

    Kurwa - szytku porypany.
    Wynika z tego że obecny stan zdrowia nie pozwala jej na prace na TYM
    stanowisku pracy.

    > Tak czy owak jest to nieuczciwe gdyz za Twoje wolne i tak zaplaci boguducha
    > winny pracodawca.

    Chuja zapłaci.
    pracodawca płaci tylko 33 dni zwolnienia lekarskiego - następne pokrywa
    zasiłek chorobowy z ZUS. każdy NORMLANY pracodawca w swoich kalkulacjach do
    kurwy nędzy uwzględnia przecież że pracownik MOŻE zachorować, że pracownik
    pójdzie na urlop, że pracownikowi trzeba kupić np. rękawice, ubranie
    robocze, że pracownika wysyła sie na badania kontrolne-okresowe, że musi
    opłącic pracodawca media, czynsze za np. najem, itd itp.
    To są jełopie - normalne koszty prowadzenia DG i każdy normalny pracodawca
    sobie je kalkuluje i ustala np. stawkę roboczo-godziny, koszty pośrednie,
    zysk itp - w przypadku firm usługowych, lub np. marżę , narzut w przypadku
    handlu.
    Ale i tak bęcwale tego nie ogarniesz swoim 0,5zwojową masą mózgową.

    > A w dodatku przez takie osoby jak Ty inne kobiety maja problem ze
    > znalezieniem pracy

    Popierdolony jesteś i tyle.

    > Icek

    i wracaj do swojego regionu do salcie najlepiej ;P