  • Data: 2009-06-26 11:28:12
    Temat: Re: wypowiedzenie a ciaza
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 26 Jun 2009 13:15:16 +0200, Emka napisał(a):

    > Jak wyżej. W tym wątku nie mówimy o takiej sytuacji.

    No chyba cię pogięło emka :)
    Właśnie taka sytuacja (hipotetyczna) jest tutaj poruszana!
    Ewa pyta czy będzie mogła "wycofać" wypowiedzenie jeżeli okaże się że po
    jego złożeniu już, dowie się że jednak jest w ciąży!!

    > No najwyraźniej. Dla mnie wypowiedzenie oznacza "wypowiadam umowę o pracę",
    > a nie "wypowiadam umowę o pracę, ale jakby co, to może wrócę, a może nie, w
    > zależności od tego, jak mi się życie potoczy".

    Ty nadal nie rozumiesz zapisu art 177§1 KP
    Nie moja to wina.

    > A co te przepisy mają wspólnego z opisaną przeze mnie sytuacją, głupi chuju?

    Wreszcie coś merytorycznego :)
    Nareszcie coś z klasą :)

    > Nie mam żadnego wypaczonego spojrzenia. Po prostu "leczą" mnie kombinatorzy
    > wszelkiej maści, niezależnie od wieku, płci, stanu zdrowia i koloru skóry.

    Zrozum emka że kobieta w okresie ciąży jest w swego rodzaju 'ochronce'.
    W tym okresie pracodawca nie może jej wypowiedzieć umowy o pracę ani
    rozwiązać umowy o pracę (są wyjątki, ale bardzo rygorystyczne).
    Zresztą, tak ulubiony przez ciebie PIP daje lekturę takim jak ty:
    http://www.pip.gov.pl/html/pl/html/03030008.htm