  • Data: 2009-06-25 12:51:48
    Temat: Re: wypowiedzenie a ciaza
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości
    news:h1vqql$bao$1@node2.news.atman.pl...

    > Ewa może troszkę źle opisała problem, co wywołało takie a nie inne
    > reakcje. Jej pozorne wyrachowanie ma jednak oparcie w potrzebie
    > zapewnienia sobie i dziecku bezpieczeństwa, co w przypadku kobiety w ciąży
    > ma absolutne pierwszeństwo.

    W takim wypadku po prostu nie składa się wypowiedzenia, tylko pracuje nadal,
    a w razie problemów idzie na normalne zwolnienie. Złożenie wypowiedzenia
    wiedząc z góry, że w razie czego, będzie się z niego wracać, jest
    wprowadzaniem w błąd pracodawcy i zwykłym brakiem szacunku dla cudzych
    planów. No chyba, że to sobie Ewa wcześniej z pracodawcą ustali, co jednak
    jest z przyczyn oczywistych mało prawdopodobne.

    > Nawet nie wyobrażacie sobie jak wiele wokół Was jest par, które
    > rozpaczliwie starają się o dziecko a z różnych przyczyn im się to nie
    > udaje. Nikomu tego nie życzę.

    Ja również, tylko niewiele to ma wspólnego z tematem.

    E.