  • Data: 2009-06-25 13:32:56
    Temat: Re: wypowiedzenie a ciaza
    Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Emka pisze:

    > W takim wypadku po prostu nie składa się wypowiedzenia, tylko pracuje
    > nadal, a w razie problemów idzie na normalne zwolnienie. Złożenie

    Ewa napisała że wypowiedzenie chce złożyć ze względu na brak perspektyw
    pracy w danej firmie ("w pracy zaistnialy okolicznosci
    zmuszajace mnie do rezygnacji"). Tak więc ona nie widzi perspektyw
    fizycznego pozostawania w dotychczasowym miejscu - zastanawia się jednak
    nad złożeniem wypowiedzenia lub udaniem się na zwolnienie lekarskie.

    > dla cudzych planów. No chyba, że to sobie Ewa wcześniej z pracodawcą
    > ustali, co jednak jest z przyczyn oczywistych mało prawdopodobne.

    Z tego co napisała domniemuję, że relacje między nią a pracodawcą nie
    sprzyjają takiemu ustaleniu.

    > Ja również, tylko niewiele to ma wspólnego z tematem.

    Z tematem nie, ale z tonem wielu odpowiedzi jak najbardziej.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio