eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowymiana wadliwego produktuRe: wymiana wadliwego produktu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.ceti.pl!not-for-mail
    From: "Maciek81" <N...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymiana wadliwego produktu
    Date: Tue, 22 Jul 2003 18:14:40 +0200
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 26
    Sender: <radiusok>@<unknown>
    Message-ID: <bfjntd$kb6$1@druid.ceti.pl>
    References: <bfjmuf$h8p$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 138.man.bialystok.pl
    X-Trace: druid.ceti.pl 1058890477 20838 212.33.93.138 (22 Jul 2003 16:14:37 GMT)
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Jul 2003 16:14:37 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:156500
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "johnnie_w" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bfjmuf$h8p$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Moze troszke NTG, a moze nie... zobaczymy.
    > Zakupilem wczoraj lodowke pewnej zachodniej marki i przywieziono mi ja do
    > domu. Przed uruchomieniem nalezalo odczekac wg dostawcow 8 godzin i tak
    tez
    > zrobilem - lodowke wlaczylem dzisiaj rano i... okazuje sie ze zupelnie nie
    > dziala! Zadzwonilem do sprzedawcy i zglosilem wade produktu a ten umywa
    > raczki i kaze mi dzwonic na infolinie producenta. No i tak tez zrobilem i
    > tam powiedziano mi ze serwisant odwiedzi mnie w ciagu tygodnia (podobno).
    > Ale moje pytanie jest takie: Czy moge od sprzedawcy domagac sie wymiany
    > towaru na nowy? Podobno w ramach rękojmi przysluguje mi takie prawo i
    > chcialbym to potwierdzic. Bardzo prosilbym o wszelkie porady i sugestie.
    > Pozdrawiam, johnnie_w

    Nie jestem specem, ale możesz chyba się powołać na coś takiego: niezgodność
    towaru z umową. Kupowałeś sprzęt jako sprawny, a dostałeś niesprawny - nie
    jestem pewien - ale masz na to chyba 7 dni - ale poczekaj na opinie innych.

    Co do lodówki - a może ona tak cicho działa :) Sprawdzałeś, czy wogóle
    działa zasilanie - jak np otworzysz lodówkę to czy pali się światełko? Może
    ma jakieś regulatory, albo włącznik itp. - no ale pewnie już przeczytałeś
    instrukcję ze trzy razy :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1