  • Data: 2008-08-01 17:52:30
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek 01 sierpień 2008 17:22
    (autor SlawcioD
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g6v9ns$udr$1@news.onet.pl>):

    No i Poczta jest tania i dostępna i ma wysoką jakość usług.
    > oczywiscie z ta wysoka jakoscia to kpisz ;) czy o droge pytasz?

    Jak kpię? Zawsze byłem zadowolony.

    > czlowieku! rynek nie znosi prozni. jak bedzie 40 firm kurierskich to
    > albo beda sie wchlanic (ci mniej obrotni zostana wchlonieci przez tych
    > lepiej sobie radzacych) albo beda szukac rynku tam gdzie do tej pory nie
    > mieli takiej potrzeby bo bedzie KONKURENCJA.

    No więc ja mówię -- nie będzie konkurencji. Będzie albo 40 firm i wtedy na
    każdym zadupiu będzie inna i i tak gówno wyślesz, albo, co bardziej
    prawdopodobne, zostanie kilka, które podzielą między sobą centra i intratne
    kursy, a tanie przesyłki albo przesyłki do odległych miejsc zamrą.

    > powiedz mi jeszcze jak moga ci kurierzy czy inne inposty konkurowac z
    > kims kto ma dotacje od panstwa w sytuacji w ktorej koszt uslug
    > wykonywanych przez PP wzgledem prywatnych jest srednio o 30% wyzsze?

    No i o to chodzi. A tak będziesz za list płacić 10zł, a do tego dowiozą go
    tylko z łaski i tylko w centrum. Jak nie zastaną cię doma, to stracisz
    kolejne 10zł na odebranie przesyłki. Ćwiczyłem to już ze Stolycą, z
    DPD/Masterlink i z tym pomarańczowym czymś, nazwy nie pamiętam. Za każdym
    razem niestety nie miałem wyboru, dostawca miał umowy z nimi i musiałem :(

    --
    Tristan