  • Data: 2008-08-03 18:37:42
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Aug 2008 10:47:00 +0200, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    >się okaże że do moich rodziców niczym się nie da wysłać bo
    >"5. Operator przyjmuje oraz doręcza przesyłki kierowane wyłącznie do
    >miast, w których Operator posiada własne Odziały. Przesyłki takie
    >doręczane będą wyłącznie w granicach administracyjnych miast."
    >I wszyscy operatorzy dojdą do wniosku że nie opłaca im się
    >wieźć przesyłki do warmińskiej wsi, która jest dalej niż 10km
    >od miasta z oddziałem firmy kurierskiej?
    To wtedy powstanie lokalna firma "Kaziu doręczyciel" i będzie
    rozwiązywać problem ostatniej mili. Skoro będzie luka na rynku to ktoś
    ją wykorzysta.

    Zobacz jak było z PKS-ami, które, po prywatyzacji, likwidowały
    niedochodowe połączenia - powstawały w ich miejsce małe firmy
    przewozowe, dla których przewóz busem był i jest opłacalny.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl