  • Data: 2008-08-04 06:09:45
    Temat: Re: wymiana skrzynek pocztowych
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 03 Aug 2008 21:06:11 +0200, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    >a) ta ostatnia mila w części kraju będzie po prostu nieopłacalna.
    Wszystko jest opłacalne - kwestia tylko ceny :))
    Tam gdzie jak piszesz będzie "nieopłacalne" to nie bedziemy wysylac za
    2 zł tylko za 102 zł (w tym 100 zł dla Kazia - ostatnia mila) i wtedy
    będzie opłacalne dla Kazia Doręczyciela.

    >b) co mi po Kaziu z Ziabrowa, jak nie nadam listu do Ziabrowa, bo u mnie go
    >nie będzie....
    Nadasz list do adresata z dopiskiem "via Kaziu z Wólki k. Ziabrowa"
    albo w podwójnej kopercie - na zewnętrznej kopercie adresatem będzie
    Kaziu Doręczyciel - Wólka k. Ziabrowa a na wewnętrznej już osoba z
    Ziabrowa.

    WAM
    --
    www.wakacje2008.info