  • Data: 2006-04-12 14:08:32
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: "Voytas" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jak moga mnie karać za to ze ktos juz nie pozwala mi wrócic do miejsca
    pobytu stałego
    wyprowadziłam sie poniewaz przyczyna był mąz , mieszkam na stancji ,
    pozwoliłam męzowi zamieszkac ze soba a tesciowa korzystając z okazji chce
    sprzedac mieszkanie nie rozmowy o powrocie jest tylko rozmowa o dobrowolnym
    wymeldowaniu
    a my mamy troje dzieci , nie jestesmy sami , co bedzie z dziecmi ktore tez
    nie beda miały stałego pobytu , tymczasowy to tymczasowy ...
    danuta
    wiadomości news:443cf3d8$1@news.home.net.pl...