  • Data: 2006-04-12 14:16:45
    Temat: Re: wymeldowanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Voytas wrote:
    > jak moga mnie karać za to ze ktos juz nie pozwala mi wrócic do miejsca
    > pobytu stałego

    A co ma meldunek do pozwolenia na powrót? Meldunek to tylko zgłoszenie
    do władzy, gdzie wałdza ma cię szukać. A władza nie lubi, jak się ją
    wprowadza w błąd.

    > wyprowadziłam sie poniewaz przyczyna był mąz , mieszkam na stancji ,

    Wyprowadziłaś się - trzeba było się wymeldować. Koniec sprawy.

    > pozwoliłam męzowi zamieszkac ze soba a tesciowa korzystając z okazji chce
    > sprzedac mieszkanie nie rozmowy o powrocie jest tylko rozmowa o dobrowolnym
    > wymeldowaniu
    > a my mamy troje dzieci , nie jestesmy sami , co bedzie z dziecmi ktore tez
    > nie beda miały stałego pobytu , tymczasowy to tymczasowy ...

    Czy mogłabyś pisać poprawnie, spójnymi zdaniami w języku polskim,
    używając stosownych znaków przestankowych? Bo to powyższe to
    niezrozumiały BEŁKOT (np. wynika z nich, że jakaś teściowa chce sprzedać
    mieszkanie, natomiast nie ma zamiaru sprzedawać rozmów). I cytuj po
    ludzku - we właściwej kolejności i z umiarem.