    From: "Voytas" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymeldowanie
    Date: Wed, 12 Apr 2006 16:08:32 +0200

    jak moga mnie karać za to ze ktos juz nie pozwala mi wrócic do miejsca
    pobytu stałego
    wyprowadziłam sie poniewaz przyczyna był mąz , mieszkam na stancji ,
    pozwoliłam męzowi zamieszkac ze soba a tesciowa korzystając z okazji chce
    sprzedac mieszkanie nie rozmowy o powrocie jest tylko rozmowa o dobrowolnym
    wymeldowaniu
    a my mamy troje dzieci , nie jestesmy sami , co bedzie z dziecmi ktore tez
    nie beda miały stałego pobytu , tymczasowy to tymczasowy ...
    danuta
    wiadomości news:443cf3d8$1@news.home.net.pl...