eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[wspólnota] interpretacja "większości głosów właścicieli lokali" › Re: [wspólnota] interpretacja "większości głosów właścicieli lokali"
  • Data: 2010-09-09 19:55:46
    Temat: Re: [wspólnota] interpretacja "większości głosów właścicieli lokali"
    Od: "oxy" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "SQLwiel" <n...@c...pl> wrote in message news:i6b9e9$l0b$1@news.onet.pl...
    > Czyli jest to przypadek, który w poprzednim poście opisałem jako
    > nienależyte przeprowadzenie głosowania, bo można było uzyskać >50% ZA.

    Z lektury wnioskuję, że nie istnieje uregulowanie prawne na temat obowiązku
    SKUTECZNEGO powiadomienia członków wspólnoty o treci uchwały która będzie
    głosowana:

    Art. 23.
    3. O treści uchwały, która została podjęta z udziałem głosów zebranych
    indywidualnie, każdy właściciel lokalu powinien zostać powiadomiony na
    piśmie.

    - Czyli kartka w skrzynkę jest ok? Aby było dostarczone pocztą nie jest
    nawet wymagane?

    Do doopy ta ustawa, skoro nieobecność (lub zlewactwo) znaczącej części
    lokatorów blokuje podjęcie jakiejkolwiek decyzji. Trudno uwierzyć!