eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[wspólnota] interpretacja "większości głosów właścicieli lokali" › Re: [wspólnota] interpretacja "większości głosów właścicieli lokali"
  • Data: 2010-09-10 09:05:32
    Temat: Re: [wspólnota] interpretacja "większości głosów właścicieli lokali"
    Od: "oxy" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "SQLwiel" <n...@o...pl> wrote in message news:i6cr53$uma$1@news.onet.pl...
    > Było się zgłosić do Zarządu z zamiarem oddania głosu, a nie czekać aż
    jak Ty uważnie powtarzasz co napisano
    dyć patrz wyżej co napisano. nie problem z tymi co wiedzą i chcą, (choć o
    ile wiedzą na czas że głosowanie istnieje (że już istnieje i że jeszcze nie
    zapadła klamka).
    Btw, pytanie jest: w jakiej postaci musi być zgłoszenie głosu po zapadłej
    (ogłoszonej) decyzji, aby zarząd miał obowiązek go przyjąć (który nie
    zmieniaw tej sytuacji wyniku, ale zmienia statystyki (np na użytek
    okoliczności iż ktoś zgłosi zmianę swojego głosu, czy też poparcia sprawy w
    sądzie, etc)?

    > Pozostaje Ci rozesłać do właścicieli jednostronicową informację dlaczego
    > chcesz tej uchwały
    problem nie dotyczy uchwały lecz procedury, jaką działa (lub nie działa)
    zarząd. tu nie mam specjalnie już pytań - (o tyle że jako ppadło, ustawa u
    podstaw jest do-du-py)

    > Na koniec: Namawiam: Przenieś się z tym tematem na wspolnota.net.pl
    ok