eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[wspólnota] interpretacja "większości głosów właścicieli lokali" › Re: [wspólnota] interpretacja "większości głosów właścicieli lokali"
  • Data: 2010-09-09 18:48:34
    Temat: Re: [wspólnota] interpretacja "większości głosów właścicieli lokali"
    Od: "oxy" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rozumiem, że Twój zapis 0,455% należy interpretować jako 45,5% - tak?
    'mój' -> przekazany przez Zarządcę (cytuję pismo), zajmujacego się
    zbieraniem głosów za wspólnotę (nie wiem czy to jest formalnie ustalone).

    > Czyli jest to przypadek, który w poprzednim poście opisałem jako
    > nienależyte przeprowadzenie głosowania, bo można było uzyskać >50% ZA.
    Dzięki.
    Mimo tego stwierdzenia, proszę jeszcze o jawne potwierdzenie, że zarząd nie
    ma obowiązku zebrania dalszych głosów aż do uzyskania rozstrzygającego (ZA
    lub PRZECIW/WSTRZ) wyniku?

    Pytania ratunkowe:
    - Czy wspólnota może podjąć (założmy się jakimś cudem przegłosować
    SKUTECZNIE :p ) uchwałę o przyjęcie szczególnych okolicznościach głosowań,
    (chociaż nie mam pomysłu, jakieto mogłyby być kwestie (powiadiamianie
    poleconym z potwierdzeniem odbioru nic nie wnosi.. )), aby zapewnić NALEŻYTE
    przeprowadzenie głosowania (a przynajmniej je unależycić :p)?
    - Czy da się ustalić (w drodze uchwały zapewne), że głosowanie może odbywać
    się emailem?