  • Data: 2007-03-03 22:54:32
    Temat: Re: wodociag...
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news> szukaj wiadomości tego autora

    boletus wrote:

    > Wodociąg idzie pod ulicami i jego część jest prywatna ?

    Wlasciciel wodociagu w drodze dojazdowej jest rowniez wlascicielem
    tej drogi. Wlascicielem bocznej nitki do ktorej ja sie chce podlaczyc
    jest kto inny.

    > Chyba, że te ulice też są prywatne, tak jak było u mnie,
    > z tą różnicą, iż trzej sąsiedzi akurat w sprawie przyłącza
    > nie protestowali. Za to nie podobało im się, kiedy podniosłem
    > teren na swojej działce o jeden metr ze względu na kaprysy rzeczki.
    > Jeden z tych trzech sąsiadów to też taka menda, jak pański
    > sąsiad. Tylko raz się mu postawiłem (znalazłem na niego haka)
    > i wystarczyło, by się uspokoił.
    > Niech Pan dobrze rozezna sprawę zanim podejmie pochopnie
    > decyzję o płaceniu tego haraczu.

    Prawdopodobnie mam na niego jeden haczyk - facet bral kase od kilku osob
    ktore juz sie podlaczyly, ale zaloze sie ze juz mu sie budowa wodociagu
    dawno zwrocila a nie sadze zeby z zarobionej na tym kasy rozliczyl sie z
    urzedem skarbowym. Ale takie armaty wolalbym wytoczyc dopiero w
    ostatecznosci. Nie chcialbym robic sobie dozywotniego wroga zanim
    jeszcze zamieszkam w okolicy, no ale moze nie bedzie wyboru...

    Jarek