  • Data: 2007-03-04 11:09:37
    Temat: Re: wodociag...
    Od: "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak Ty tez zaczynasz rozmowe od rzucania kurwami to
    > sorry ale nie mam juz wiecej ochoty z Toba dyskutowac. Jeden okoliczny buc
    > mi wystarczy.
    >
    > Jarek
    Oj Jarku, Jarku...
    Szkoda, że odrzucasz glos rozsądku, a na dodatek obrażasz życzliwego ci
    człowieka.
    Z pewnymi faktami trzeba się pogodzić, jeśli zależy ci na budowie w
    przewidywalnym czasie. Swoje pretensje równie dobrze możesz kierować do
    człowieka, od którego kupiłeś działkę, bo prawdopodobnie on kupił ziemię
    rolną w cenie 5 zl za m2, a tobie sprzedał za 100.

    --
    no - to - do - po - czy - ta - nia
    jk