  • Data: 2007-03-04 09:30:36
    Temat: Re: wodociag...
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin P. wrote:
    > Żeby ci unaocznić koszt budowy wodociągu to powiem tylko że ja za 23 mb
    > wodociągu PHD 110 mm zapłaciłem 5 tyś za rurę, kolejne 5 tyś za
    > papierkologię, i kolejne 5 tyś za włączenie go do sieci Zwiku, i na koniec
    > dodam ci że załatwiane tego trwało równy rok, a układanie rury jeden dzień,
    > natomiast ja po roku kręcenia się po urzędach zchamiałem o 300% i teraz
    > rzucam kurwami jak tyko ktoś wspomni o wodociągu. Niestety nie mam kogo
    > obciążyć kosztami bo jestem ostatni do przyłączenia wody. Także idź i
    > przeproś właściciela wodociągu i zadeklaruj szybko swoją wpłatę, bo w
> [...]

    Nie wiem co Ty tam budowales. Ale wiem od dyrektora spolki wodociagowej,
    ze kwota, ktora ten buc rzada jest absurdalna. Oni wiedza ile kosztowalo
    zbudowanie tej nitki, chociaz nie chca powiedziec konkretnej kwoty, to
    powiedzieli zebym absolutnie nie godzil sie na ten haracz bo jest
    nieuzasadniony. A jak Ty tez zaczynasz rozmowe od rzucania kurwami to
    sorry ale nie mam juz wiecej ochoty z Toba dyskutowac. Jeden okoliczny
    buc mi wystarczy.

    Jarek