  • Data: 2007-03-04 06:42:39
    Temat: Re: wodociag...
    Od: "Marcin P." <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > kosmosu sume. Fakt ze wodociagu zbudowal sporo, ale do podlaczenia do
    > niego jest w sumie ok. 20 dzialek, a koszt na pewno nie wynosil 20x5000,
    > szacunkowo to najwyzej 1/3 tej kwoty.
    Żeby ci unaocznić koszt budowy wodociągu to powiem tylko że ja za 23 mb
    wodociągu PHD 110 mm zapłaciłem 5 tyś za rurę, kolejne 5 tyś za
    papierkologię, i kolejne 5 tyś za włączenie go do sieci Zwiku, i na koniec
    dodam ci że załatwiane tego trwało równy rok, a układanie rury jeden dzień,
    natomiast ja po roku kręcenia się po urzędach zchamiałem o 300% i teraz
    rzucam kurwami jak tyko ktoś wspomni o wodociągu. Niestety nie mam kogo
    obciążyć kosztami bo jestem ostatni do przyłączenia wody. Także idź i
    przeproś właściciela wodociągu i zadeklaruj szybko swoją wpłatę, bo w
    alternatywie masz budowę własnej nitki i koszty na poziomie 200 tyś zł.