  • Data: 2007-09-25 22:23:25
    Temat: Re: własna waluta w Polsce
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 25 września 2007 18:55
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.ty7ymsknrgp2nr@sempron>):

    > Masz jakies zapedy na teorie spiskowa. Co jest w tym zlego? Mozesz placic
    > zwykla waluta, mozesz placic tymi bonami. Nikt nie zmusza do wymiany na ta
    > prywatna walute.

    No ale ja mówię o odwrotnej sytuacji. Że taką ,,walutą'' wypłacano mi kiedyś
    pensje. I jestem zdecydowanie przeciwny.

    > Ja bym zlikwidowal w Waszawie Karte Miejska bo mozna nia oplacac
    > parkowanie... ale nie wszedzie

    Ano... Wyjątkowy szajs... W Katowicach też kiedyś takie byli... Koszmar. Na
    szczęście zlikwidowano je i można płacić teraz złotówkami.

    > Zlikwidowalbym tez karty telefoniczne

    Zdecydowanie. Aż się zdziwiłem, że nie zniknęły z denominacją i nie wróciły
    normalne automaty.

    > i platnicze,

    No płatnicze operują na złotówkach.

    > Jesli czujesz, ze zmuszaja Cie do okreslonego zachowania zglos to na
    > policje. To tak jak z tlumaczacymi sie "zostalem zmuszony do zaparkowania
    > na miejscu dla inwalidy". Ja nie czuje sie zmuszany do kupowania w
    > wybranych punktach... nawet gdybym talony/bony dostal.

    No i? Stoisz i je sprzedajesz po taniemu, żeby choć coś odzyskać? Tak czy
    siak, wyjątkowo wredna sprawa. Do tego większość ludzi oleje szukanie
    jelenia i po prostu kupi na wskazanym targowisku, a właściciele zacierają
    ręce z radości, że tak łatwo konkurencję pokonać.... Nie jakością, a
    układami z pracodawcami.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@b...pl s...@o...pl a...@e...com.pl