  • Data: 2007-09-25 16:55:30
    Temat: Re: własna waluta w Polsce
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 25-09-2007 o 14:47:50 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

    > I kto ją uznaje? Ulubione Targowisko Szefa. Ja tam wolę dostać wypłatę w
    > ogólnopolskich, ba! wolałbym nawet w ogólnoświatowych walutach. Kiedyś
    > też dostawałem jakieś bony i potem stałem jak ten ciul pod targowiskiem
    > szukając naiwnego, co mi je wymieni na złotówki.

    Masz jakies zapedy na teorie spiskowa. Co jest w tym zlego? Mozesz placic
    zwykla waluta, mozesz placic tymi bonami. Nikt nie zmusza do wymiany na ta
    prywatna walute.

    Ja bym zlikwidowal w Waszawie Karte Miejska bo mozna nia oplacac
    parkowanie... ale nie wszedzie - tylko w automatach parkingowych Ulubionej
    Firmy Szefa. Zlikwidowalbym tez karty telefoniczne i platnicze, bo
    faworyzuja wybrane punkty uslugowe oraz wybrane automaty telefoniczne.

    > Nie po to ojropa się jednoczy w ojro, żeby działać odwrotnie i zmuszać
    > ludzi do kupowania w wybranych punktach.

    Jesli czujesz, ze zmuszaja Cie do okreslonego zachowania zglos to na
    policje. To tak jak z tlumaczacymi sie "zostalem zmuszony do zaparkowania
    na miejscu dla inwalidy". Ja nie czuje sie zmuszany do kupowania w
    wybranych punktach... nawet gdybym talony/bony dostal.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.