  • Data: 2006-10-12 11:48:02
    Temat: Re: windykacja z KRUKa
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kaja"

    > To znaczy liczy się od nowa, od momentu kiedy zaczęła spłacac po te 100
    > zł, czy dopiero jak zaprzestanie spłacać?
    >
    > http://animatek.w.interia.pl/przerwanie.html

    Dzięki, bardzo ładna i treściwa strona, ale w tym momencie mam otępiałą
    głowę i nie wszystko rozumiem.
    Jak koleżanka przestałaby wpłacać po te 100 zł tej firmie windykacyjnej,
    to sprawa poszłaby do sądu i przedawnienie byłoby przerwane. Tak
    rozumiem. Czyli wychodzi na to: spłacać, spłacać, spłacać....

    samo spłacanie jakiejś firmie wundykacyjnej nie przerywa biegu
    przedawnienia,
    tyle że przed sądem be zproblemu wykażą że nastąpiło uznanie roszczenia itd.
    tyle że wymaga to skierowania sprawy do sądu, a to już nie wszystkim się
    chce.
    tym bardziej że w tym przypadku delikwent sam płaci

    Ponadto zastanawiam się nad upadłością. Upadają firmy, osoba fizyczna
    też może upaść i nawet kiedyś tam czytałam coś na ten temat. Jakieś
    stowarzyszenie EQUAL powstało , czy coś w tym rodzaju, ale też nie
    pamiętam czy tych zagadnień to dotyczy.

    na razie u nas osoba fizyczna to może upaść i nabic sobie guza

    macso