  • Data: 2006-10-12 11:36:04
    Temat: Re: windykacja z KRUKa
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    m...@g...com napisał(a):

    > Aha, czyli jednak była jakaś korespondencja od banku. Czy ta przesyłka była
    > poleconym?.

    Zadzwoniłam teraz do koleżanki i ona powiedziała, że już nie pamięta.
    Wszystkie papiery z tego banku (nawet umowę, wzór podpisu itd) w
    przypływie desperacji podarła i powywalała.
    Ale pewnie bank wysłałby listem poleconym, nie zwykłym.

    > Jeżeli nie, to bym poszedł do banku jednak, i powiedział że tutaj jakiś
    > ptak się dopomina o pieniądze które ona jest winna bankowi, i ona już sama
    > nie wie komu ma spłacać, a żadnego pisma nie dostała.
    >
    > Bank powinien udzielić informacji, jaki dług komu "sprzedał", i jaka jest
    > wysokość tego sprzedanego długu.

    I to jest myśl:-)
    Bardzo serdecznie dziękuję.
    Koleżanka napisze pismo z zapytaniem i wyśle do banku listem poleconym,
    bo bank tak na poczekaniu na pewno by tej informacji nie udzielił.
    Ciekawa jestem, czy w tym banku jeszcze jakiś "ślad" w tej sprawie
    pozostał, ale to się jeszcze okaże.

    Pozdrawiam :-)

    --
    Kaja