  • Data: 2006-10-12 12:57:42
    Temat: Re: windykacja z KRUKa
    Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    Ja też weszłam w konflikt z "Kruk"-iem. W 1999r wzięłam kredyt,
    teraz dostałam wezwanie do zapłacenia odsetek i innych kosztów.
    Wcześniej przychodziły jakieś wezwania, ale papiery dot.tego kredytu
    gdzieś mi się zapodziały i w ferworze zawirowań życiowych nie
    śledziłam sprawy. Chciałam ustalić z przedstawicielką rzeczonej
    firmy dogodną spłatę, ale to w ogóle nie wchodzi w rachubę;
    generalnie pani była bardzo nieprzyjemna. Na dodatek nie przebywam w
    miejscu zameldowania, ale są tam osoby, które nie byłyby zachwycone
    wizytą "egzekutora".
    Co dalej?