  • Data: 2006-10-12 15:38:38
    Temat: Re: windykacja z KRUKa
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    macso napisał(a):

    > samo spłacanie jakiejś firmie wundykacyjnej nie przerywa biegu
    > przedawnienia,

    Aha. To znaczy, że teraz trwa bieg przedawnienia.

    > tyle że przed sądem be zproblemu wykażą że nastąpiło uznanie roszczenia itd.
    > tyle że wymaga to skierowania sprawy do sądu, a to już nie wszystkim się
    > chce.
    > tym bardziej że w tym przypadku delikwent sam płaci

    Wysłała do tej firmy windykacyjnej pismo listem poleconym, że będzie
    spłacała po 100 zł i spłaca....A wysokość długu ( wynika z tego co
    przysyłają listami zwykłymi) ciągle ta sama. Nic się nie zmniejsza ten dług.

    > Ponadto zastanawiam się nad upadłością. Upadają firmy, osoba fizyczna
    > też może upaść i nawet kiedyś tam czytałam coś na ten temat. Jakieś
    > stowarzyszenie EQUAL powstało , czy coś w tym rodzaju, ale też nie
    > pamiętam czy tych zagadnień to dotyczy.
    >

    > na razie u nas osoba fizyczna to może upaść i nabic sobie guza

    No tak, faktycznie. Ten Equal dotyczy czegoś innego. Teraz znalazłam to
    miałam na myśli:
    http://www.twoja-firma.pl/wiadomosc/1854,upadlosc-po
    zwoli-wyjsc-z-dlugow-ale-tylko-raz.html
    Ale to i tak wszystko lipa :-(