  • Data: 2005-03-11 13:25:12
    Temat: Re: wezwanie na komisariat - konsekwencje niestawienia si
    Od: "ukf71" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast chciał bym Ci zwrócić uwagę na inny aspekt tej sprawy. Mandat za
    > wykroczenie w tym wypadku można wystawić do 30 dni. Jeśli teraz brat
    (nawet
    > sam) pójdzie na ten komisariat i się przyzna, to być może zakończy się
    > pouczeniem, a w najgorszym wypadku mandatem. Nie wiem na czym to
    wykroczenie
    > polegało, ale będzie to pewnie nie za wysoki mandat. Jeśli zaczniecie
    lecieć
    > w kulki i komplikować, to wówczas policjantowi nie zostanie nic innego,
    jak
> [...]

    No tak, zgadzam się.
    Ale nie mozemy ustalić kto jechał ostatni.
    Policja też tego nie moze ustalić bo kierowcy nie widziała.
    Więć sądu się nie boję bo mnie musi uniewinnić (jeśli to mnie wskażą jako
    obwinionego), z powodu nie dających się wyjaśnić wątpliwości kóre tenze sąd
    musi uznawać na kożysć obwinionego.
    MJ