  • Data: 2005-03-11 16:55:35
    Temat: Re: wezwanie na komisariat - konsekwencje niestawienia si
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    <t...@p...onet.pl> popełnił 11 mar 2005 na pl.soc.prawo utwór
    news:d0sdbk$p8g$1@news.onet.pl:

    > "Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    > uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania
    > w oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i
    > wiedzy przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec".

    Hmmm, a jeżeli właściciel pojazdu na żądanie uprawnionego organu wskaże
    komu udostępnił pojazd w sposób następujący i nieco mniej od wizjonerskiego
    Mnietka domniemanego z codziennym życiem związany:

    "W dniu ... wychodząc z domu o godz. ... wskazałem Angelinie i Euzebiuszowi
    Kowalskiemu, pełnoletnim domownikom, posiadającym odpowiednie uprawnienia
    miejsce, gdzie pozostawiłem niezbędne dokumenty i kluczyki do pojazdu
    oraz oświadczyłem, że gdy zajdzie potrzeba podczas mojej nieobecności mogą
    pojazdu używać. Po moim powrocie Angelina i Euzebiusz K. oświadczyli,
    że używali oboje, każde z osobna pojazdu w godz. od ... do ... jednak nie
    określili ktore kiedy.
    Nic mi więcej w sprawie nie wiadomo."

    to czy wypełni nałożony na niego obowiązek?
    Wskazac- wskazal, w oznaczonym czasie-w oznaczonym, wprawdzie
    niejednoznacznie, ale... Czy Angelina i Euzebiusz w ww. przykladzie sa
    _posiadaczami_ pojazdu?

    --
    pozdro
    poreba