  • Data: 2005-03-11 16:22:30
    Temat: Re: wezwanie na komisariat - konsekwencje niestawienia si
    Od: "ukf71" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chwileczkę: wcześniej pisałeś, że to brat, a teraz, że nie wiesz.
    > Zamierzasz złożyć fałszywe zeznania?

    tak Cię to interesuje ?

    ponieważ dyskusja w usenecie nie jest składaniem zeznań to to co napisałem
    nie ma znaczenia
    przyjmij "nie pamiętam" i daj sobie spokój
    nawet nie wiesz kto pisze te słowa
    BTW jak można ustalić KTO stuka na klawiaturze ?
    Można chyba tylko ustalić co to za komuter.
    Kto siedzi przy nim to już problem.
    Oczywsićie nie piszę tego złosliwie. Ale często oglądam w TV jak np kogoś
    przyłąpali za obrazę kogoś w internecie i dowodem jest zapis komputerowy.
    No ale skazujemy komputer czy tego co stukał w klawisze ?
    No, wiem, wiem.
    "Można domniemywać..."
    I można nawet tak kogoś skazać.
    Ale to nie jest dowód tylko poszlaka - tak mi się wydaje.
    pozdro
    MJ

    ps porozmawiaj z moim bratem na temat tego co zeznam
    jak mi powiesz co powiedział to porozmawiamy