  • Data: 2005-03-11 13:22:38
    Temat: Re: wezwanie na komisariat - konsekwencje niestawienia si
    Od: "ukf71" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To prawda. Natomiast jeśli nie wskażesz to bekasz nie za parkowanie,
    > tylko za niewskazanie - art. 78 pkt 4 "Prawo o ruchu drogowym" mówi:
    >
    > "Właściciel lub posiadacz pojazdu jest obowiązany wskazać na żądanie
    > uprawnionego organu, komu powierzył pojazd do kierowania lub używania w
    > oznaczonym czasie, chyba że pojazd został użyty wbrew jego woli i wiedzy
    > przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec".
    >
    > Nadmieniam, że o ile mi wiadomo za to jest 500 zł grzywny, więc
    > mandat za parkowanie wyjdzie znacznie taniej...

    No ale ja mogę wskazać 4 osoby które jeżdzą codziennie tym samochodem i je
    chętne wskażę.
    Problem (dla nich) w tym, KTO ostatni kierował i kto postawił niezgodnie z
    przepisami a tego nie mogą ustalić jeśliktos się nie przyzna (a nie
    przyzna).
    W oznaczonym czasie (np te dwie godziny) kluczyki do pojazdu miały 4 osoby a
    dokumenty zawsze leżą w przedpokoju.
    Każdy sobie je bierze i jeździ.
    No więc niech oni wskażą kto popełnił wykroczenie.
    Nie mogą ? trudno, ja nie pamiętam kto ostatni jeżdził
    wobec tego mnie jako właściciela nie mogą ukarać za wykroczenie które
    popełnił kierujacy
    nie można juz teraz ustalić kto nim wtedy był więc..... nie dające się
    usunąc wątpliwości... itd.
    MJ