eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowarunkowo umorzyli › Re: warunkowo umorzyli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-medi
    a.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: warunkowo umorzyli
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <1...@4...net>
    <5f0722d6$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <d5y16vd2l9uc.1u1z6az7r9qrs$.dlg@40tude.net>
    <5f08b87e$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5f0ae7de$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <eqld38wdvhw2.19tna4utgqqq5$.dlg@40tude.net>
    <5f0cb0bd$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f0d6219$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f0daddb$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <1kywskct2kjpf.1hw9wuiiyq3te$.dlg@40tude.net>
    <5f0dcde4$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f1018fd$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f101a38$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f1029dd$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5f104552$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f1057c2$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 16 Jul 2020 20:10:33 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.10.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5f1057c2$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    Message-ID: <5f10981b$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 95.40.20.124
    X-Trace: 1594923035 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 95.40.20.124:63006
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3062
    X-Received-Body-CRC: 3988062103
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:799723
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 16.07.2020 o 15:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5f104552$0$17363$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > W dniu 16.07.2020 o 13:26, WS pisze:
    >> To o czym piszesz ma niewielkie znaczenie, albowiem przy hamowaniu
    >> awaryjnym najczęściej dochodzi do zablokowania kół. W praktyce w
    >> poważniejszych przypadkach p prostu biegły robi eksperyment procesowy i
    >> bada, jak dany samochód się zachowuje na danej konkretnej nawierzchni.
    >
    > Ponoc zrobili w tym slynnym niedawno wypadku w Warszawie na przejsciu
    > ... ale mieli szczescie, bo samochod prawie caly.
    >
    > W wielu przypadkach to juz nie ma jak przetestowac, a chocby glupia
    > zbita szyba przez pieszego (napad z wlamaniem :-)) utrudnia jezdzenie
    > 130 ...

    Nasz TU-154 w Smoleńsku też niespecjalnie się nadawał do
    eksperymentowania a dali radę. Samochody też bywaj ą w wielu podobnych
    ukompletowaniach budowane.

    > A do Oswiecimia zanim podstawia druga opancerzona limuzyne, to pogoda
    > sie zmieni.

    Biegli u żywają jeszcze takich specjanych programów do symulacji.
    >
    > Wiec biegly zagląda do bieglych ksiazek, i pisze "wspolczynnik tarcia
    > opony na suchej nawierzchni 0.6-0.8".

    Tu już pomagają oględziny miejsca zdarzenia. Współczynnik rzeczywisty da
    się policzyć z długości drogi hamowania.


    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1