eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawowarunkowo umorzyliRe: warunkowo umorzyli
  • Data: 2020-07-16 20:10:33
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 16.07.2020 o 15:36, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5f104552$0$17363$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > W dniu 16.07.2020 o 13:26, WS pisze:
    >> To o czym piszesz ma niewielkie znaczenie, albowiem przy hamowaniu
    >> awaryjnym najczęściej dochodzi do zablokowania kół. W praktyce w
    >> poważniejszych przypadkach p prostu biegły robi eksperyment procesowy i
    >> bada, jak dany samochód się zachowuje na danej konkretnej nawierzchni.
    >
    > Ponoc zrobili w tym slynnym niedawno wypadku w Warszawie na przejsciu
    > ... ale mieli szczescie, bo samochod prawie caly.
    >
    > W wielu przypadkach to juz nie ma jak przetestowac, a chocby glupia
    > zbita szyba przez pieszego (napad z wlamaniem :-)) utrudnia jezdzenie
    > 130 ...

    Nasz TU-154 w Smoleńsku też niespecjalnie się nadawał do
    eksperymentowania a dali radę. Samochody też bywaj ą w wielu podobnych
    ukompletowaniach budowane.

    > A do Oswiecimia zanim podstawia druga opancerzona limuzyne, to pogoda
    > sie zmieni.

    Biegli u żywają jeszcze takich specjanych programów do symulacji.
    >
    > Wiec biegly zagląda do bieglych ksiazek, i pisze "wspolczynnik tarcia
    > opony na suchej nawierzchni 0.6-0.8".

    Tu już pomagają oględziny miejsca zdarzenia. Współczynnik rzeczywisty da
    się policzyć z długości drogi hamowania.


    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1