  • Data: 2020-07-16 21:06:40
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5f10981b$0$518$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 16.07.2020 o 15:36, J.F. pisze:

    >Nasz TU-154 w Smoleńsku też niespecjalnie się nadawał do
    >eksperymentowania a dali radę.

    mieli drugi, identyczny ... prawie.
    Ale warunki pogodowe inne, choc akurat nie to testowano.

    >Samochody też bywaj ą w wielu podobnych ukompletowaniach budowane.

    Jakos nie bardzo mi sie chce wierzyc.

    >Biegli u żywają jeszcze takich specjanych programów do symulacji.

    Czyli symulacja od poczatku do konca, a nie rzeczywistosc.

    >Tu już pomagają oględziny miejsca zdarzenia. Współczynnik rzeczywisty
    >da
    >się policzyć z długości drogi hamowania.

    Ale chcesz policzyc predkosc z drogi hamowania i wspolczynnika,
    predkosc jest Ci potrzebna, nie wspolczynnik, za wspolczynnik nie
    posadzisz :-)

    A teraz kazdy samochod z ABS i trudno te droge ustalic ...

    J.