  • Data: 2020-12-19 11:31:18
    Temat: Re: ustawą czy rozporządzeniem
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.12.2020 o 11:08, Katmal pisze:

    > Jeszcze nie wyciekło, że każdy może się poruszać kiedy chce, bo
    > uwzględnili w rozporządzeniu furtke w zasadzie dla każdego: w celach
    > zawodowych.

    Każdy kto uważnie czyta ustawy w jednej z nich może wyczytać, że
    czynności zawodowe w przestrzeni publicznej może wykonywać każdy, choćby
    nie miał osobowości prawnej. Jest to napisane w jednej z ustaw wprost.
    Niczego nie trzeba się domyślać. Samym oświadczeniem może być trudno
    przekonać osoby, które chciałyby to podważyć, warto się do tego przygotować.
    Tak jak mówili prawnicy i konstytucjonaliści godzina policyjna będzie
    bezprawna z powodu trybu wprowadzenia jaki zapowiedzieli.

    Tak dodatkowo, to ochroniarze pilnujący parkingów, biurowców,
    apartamentowców zazwyczaj kończą zmianę o 7:00 lub 19:00, czyli
    interesujące jest, czy na dzień 31 grudnia zmiany te zostaną przesunięte ?