  • Data: 2020-12-21 17:33:24
    Temat: Re: ustawą czy rozporządzeniem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.12.2020 o 13:02, J.F. pisze:

    > A rozporzadzeniem na podstawie ustawy ?

    Też nie. Ustawą to ustawą. A nie że ustawa na podstawie której minister
    wydaje rozporządzenie, że pwołuje pełnomocnika który wyda zarządzenie,
    które z kolei p.o.remier wysra w tłicie:P

    > Zeby Senat zatrzymal na miesiac ?

    No to przetrzyma. Niedługo będzie rok jak gówno wpadło w wentylator.

    > Z drugiej strony ... ustawa mialaby byc bezterminowa, czy terminowa ?
    > Bo co bedzie jak sie nie uchwali zakonczenia ?

    Tym ciekawsze, że tego nie zrobili.

    > Moze jednak upowaznic ministra, bo co - poslowie maja glosowac, czy to
    > grozna epidemia ?

    Jest upoważnenie - stan nadzwyczajny.

    > Troche watpie - to IMO zbyt duza kombinacja.

    No zobaczymy.

    --
    Shrek