  • Data: 2006-10-29 10:43:34
    Temat: Re: umowa o tvsat
    Od: "Tea" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak nie ma, jak jest...
    > http://slimak.onet.pl/_m/specjalne/Regulamin.pdf
    >
    > Jak się chce, to można znaleźć...

    Może i można ale nie uważasz, że w sytuacji konfliktowej plik pdf znaleziony
    na prywatnej stronie chyba nie jest zbyt przekonujacym dokumentem? W ogole
    to cale ITI to jakas pomylka.
    W tym regulaminie jest zapis, ze odpowiadają oni za nieaktywowanie uslugi w
    przeciagu 3 dni. To teraz pytanie: czy moge żądać od nich zwrócenia kosztów
    instalacji i ustawienia talerza na satelite hotbird?