  • Data: 2005-09-27 20:15:50
    Temat: Re: uciążliwy od wielu lat sąsiad - głośna muzyka!
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 27 Sep 2005 11:03:18 +0000 (UTC), *MaZi*
    <news:dhb8tm$dgu$1@opal.futuro.pl> napisał(a):

    > Witam,

    > Mam problem w postaci podłego sąsiada. Od wielu lat ustawicznie zakłóca mi
    > spokój poprzez granie głosnej muzyki. Czynił to zarówno w godzinach nocnych jak
    > i w ciągu dnia. W ciągu ostatnich dwóch lat conajmniej 10 razy wzywałem policję
    > i za każdym razem panowie z patrolu obiecywali, że zgłoszą sprawę do sądu
    > grodzkiego, o ile zgodzę się zeznawać. Za każdym razem podtrzymywałem taką
    > gotowość. Niestety, ani jedna sprawa się dotąd nie odbyła - a sąsiad nadal
    bezkarny!

    > Co mam zrobić, aby mój sąsiad wreszcie przestał utrudniać mi życie????

    Zajrzyj pod ten link:
    http://www.pcworld.pl/news/news.asp?m=49&id=82052
    REVENGE CD
    Masz wyjątkowo uciążliwych sąsiadów? Prześladują Cię nieustannie głośną
    muzyką lub trwającym od lat hałaśliwym remontem? "Revenge CD" pozwoli
    Ci się na nich zemścić...

    --
    Kaja