  • Data: 2003-04-23 12:21:23
    Temat: Re: uciążliwe zwierze
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W regulaminie bloku jest podane - zakaz trzymania uciażliwych zwierząt.
    > Czy jest gdzies określone co to dokładnie oznacza a jesli tak to dzie tego
    > szukac?
    > I jakie są jego konsekwencje.

    Żadne ale uważaj na sąsiada bo jak tylko nadaży się okazja to ją wykorzysta
    więc nie zostawaj w tyle i notuj jego uciążliwość zbieraj dowody, wszystko
    co podpada pod KW lub KK i jak będzie się za dużo czepiał - zgłaszaj na
    piśmie do dzielnicowego.

    > Sąsiadowi który mieszka nad nami przeszkasza każde szczekniecie naszego
    psa
    > (owczarek niemicki). Pies szczeka po ok 10-15 sekund 2-4 razy dziennie.
    Nigdy
    > nie szczeka po 22.00.
    > Czy takie zwierze jest uciażliwe???????

    Pewnie piesek się cieszy jak wracasz do domu?
    Myślę że to całkiem sympatyczne zachowanie zwierzaka, mnie też tak wita :))

    --
    pozdrawiam
    Artur