  • Data: 2003-04-23 13:04:00
    Temat: Re: uciążliwe zwierze
    Od: "khozy" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości: 0...@p...pl,
    Sunnta <joannared@wykasuj_to.poczta.onet.pl.> przeczytałem:
    > NAjśmieszniejse jest to ze kino domowe nieźle ryczące im nie
    > przeszkadza a bywa dużo głośniejsze od psa
    > Sunnta

    zrozum, że nie wszyscy podzielają twoją miłość do psów.
    Ja nie lubię tych zwierząt. Jasne, że nie przyszedłbym do ciebie z powodu
    paru szczeknięć. Ale np ze wyprowadzanie bez smyczy i kagańca raz zdarzyło
    mi się przyłożyc sąsiadowi w zęby. Wyobraź sobie, że poskutkowałe od razu.
    Kundel już nikogo nie ugryzie.
    --
    khozy
    killed by bullet, from a six string gun