  • Data: 2003-04-23 12:40:51
    Temat: Re: uciążliwe zwierze
    Od: "Sunnta" <joannared@wykasuj_to.poczta.onet.pl.> szukaj wiadomości tego autora

    >Ja mam taką sytuację.
    >Sąsiedzi mieszkający nad nami mają małego psa, ale b. hałaśliwego.
    >szczeka parę godzin dziennie. Moja Mama popadła przez tego psa w nerwice.
    >Sąsiedzi na prośby o uciszenie swojego pupila nie reagowali zbytnio.
    >Postanowiliśmy sprawę przedstawić w spółdzielni. Zobaczymy jak to się
    >skończy.
    >
    >Pozdawia,
    >Gali.

    Wspóczuje takiej sytuacji - ja natomist chyba przez tych sąsiadów wpaden w
    nerwice bo na każde szczekniecia psa lece go uspokoich by nie miec awantury,
    spie przy radiu i pozamykanych okanach i chyba niedługo powiem znajomym zeby
    zamiast do drzwi dzwonili na komórke to wyjde im otworzyc - paranoja

    NAjśmieszniejse jest to ze kino domowe nieźle ryczące im nie przeszkadza a
    bywa dużo głośniejsze od psa
    Sunnta
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl