  • Data: 2021-07-13 18:09:49
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Jul 2021 17:28:53 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    antylowieckiego-chca-ukarania-sprawcy-smierci-16letn
    iego-kazacha/ar/c1-15285402

    > Więc kolega dzika - dziki raczej kolegują się z innymi dzikami.

    No ale jak sie glos z boku odezwie - czy wtedy nalezy przypuszczac, ze
    tam czlowiek lezy i potrzebuje pomocy?

    > Jak się strzelało do człowieka i potem go zostawiło to jak najbardziej
    > jest wręcz podręcznikowe nieudzielenie pomocy.

    ale sie strzelalo do dzika.

    > Tu raczej pasuje - jechałem tirem na drodze leżał dzik - pomyślałem sobi
    > (a ogólnie to dużo nie myślę bo mówią że głupi jestem) że go rozjadę -
    > dzik to dzik. Jak podjechałem bliżej to okazało się że zaczął machać
    > racicami w jakiś taki ludzki sposób. A co potem to nie wiem - zniknął w
    > martwym polu przed maską. Co sprawdzić?

    a jak to nie byl dzik, tylko cos nieco ciemniejszego na jezdni i
    niczym nie machalo?
    Potem byl wstrzas ... dziura w jezni, lata asfalfu?

    > Ale im nie wpadł pod naczepę, tylko strzelali do ludzi.

    Do dzikow ...

    A wpadnie ci pod naczepe i skonczysz gorzej niz jakbys strzelal do
    ludzi :-(

    J.