  • Data: 2021-07-14 10:16:46
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 13 Jul 2021 23:42:52 +0200, Shrek wrote:

    > Generalnie - jak strzelasz do czegoś i to coś krzyczy to jest przesłanka.

    Ale "to cos" juz nie krzyczalo. Chyba nie - z takimi obrazeniami.

    Ktos inny krzyczal.

    > Nie - strzelano do człowieka. Dowód - trafił w to w co celował i był to
    > człowiek, nie dzik. Co kończy dowód do czego strzelano. Chyba że
    > udowodnisz, że był tam dzik a przed dzikiem stał przeźroczysty człowiek.
    > Koniec dowodu - z faktami nie ma co dyskutować.

    W kwestii winy istotne jest co oskarzony uwazal.
    A on strzelal do dzika.

    I jesli nic nie wskazywalo potem inaczej - to dzikowi nie udzielil
    pomocy. Podobno tez karalne.

    > Za to krzyczało ludzkim głosem?

    Nie, lezalo sobie, a wrecz nawet nie wydawalo sie lezec.

    > Tłumacz się...

    Jakby to malo dziur bylo na polskich drogach.

    https://www.youtube.com/watch?v=E0vYLAz0D3k
    jestem pod wrazeniem - dzielny rowerzysta solidnie wstrzasnal koparka
    ..

    https://www.youtube.com/watch?v=rmKuMd7ngzg
    ale naczepa sie tylko troche zatrzesla, a na ciagnik jakby nie
    przenioslo.

    > Do ludzi.

    Wazne, co mysleli.

    > Raczej nie. To robienie kurwy z logiki to po prostu linia obrony.

    Poniewaz nie byl czlonkiem ONR, to prokurator latwo dojdzie do
    wniosku, ze strzelal do dzika, a przynajmniej tak mu sie wydawalo,
    wiec to tylko nieumyslne spowodowanie smierci, wyrok w zawiasach albo
    i wcale.

    A jak kierowca odjedzie z "miejsca wstrzasu", to potraktuja jak
    pijaka, a potem jeszcze odszkodowanie i renta dla rodziny...

    > Na ile
    > skuteczna to się okaże. Ale sukcesów mu nie wróżę. Po prostu będzie
    > próbować bo taka jest rola papugi, żeby robić kurwę z logiki.

    No wiesz, moze i byl "narodowcem", wiedzial, ze tam jakies imigranty
    przyjechaly, i jabka krada, to chcial ich troche przetrzebic. Ale
    troche to malo prawdopodobne.

    Wiec ... wiedzial, ze do tego sadu dziki czesto przychodza na jablka,
    wiec zapolowal ... na dzika ?
    I sie szybko zmyl, jak w sadzie ktos zaczal krzyczec, nie wzywajac
    pomocy ...

    J.