  • Data: 2005-12-23 19:14:49
    Temat: Re: stawić sie czy nie?
    Od: ww34 <w...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Taaa, a potem różni tacy beda pluć na sądy, że sprawy długo trwają, ze
    > przewlekłość, że latami czeka sie na wyrok. I to będa ci sami, którym
    > wydaje się, że moga sie nie stawić na sprawe i nic się nie stanie.

    I wszystko to wina wszystkich innych tylko nie kurewek w togach, jak
    twoj kierownik Kurtas Gardocki.

    U mnie przecietny proces trwa rok, skomplikowany 5 lat. Jest tak chocby
    dlatego, ze wiekszosc sprfawa zalatgwiaja strony we wlasnym zakresie nie
    zawracajac d.. sadom. Poczynajac od dorecznia pozwu. Ale to zbyt
    skomplikowane dla kurewek wychowanych w PRLu.