  • Data: 2005-12-23 20:48:09
    Temat: Re: stawić sie czy nie?
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ww34 napisał(a):

    > Nie wszystko wyznaczaja poslowie. Wiele glupot pochodzi od debilow w
    > togach i tych ktorzy administruja sadami. A i jest cos takiego jak
    > rzadowy projekt ustawy.

    Akurat procedurę cywilną, zasady doręczania pism procesowych i wezwań,
    dopuszczania dowodów uchwalił sejm - a chyba o tym akurat mówimy.

    I czy możesz mi wyjasnić co ma do rzeczy rządowa inicjatywa
    ustawodawcza? Dopóki projektu ustawy nie uchwali sejm doputy pozostaje
    on tylko projektem. Bez zgody posłów nie stanie sie prawem.

    > Ale przeciez po co szybciej i latwiej, skoro mozna dluzej i trudniej. To
    > wlasnie dzieki osobistej korupcji Lecha Kutasa Gardockiego jego wymiar
    > niesprawiedliwosci kroluje w skargach w Strasbourgu. Mowi to cos?

    Ponownie. Z pretensjami do posłów, bo to oni uchwalili taką a nie inną
    procedurę, której sądy musza się trzymać.

    I ponownie proszę, czy mógłbyś siępowstrzymac od używania rynsztokowego
    słownictwa i ubliżania lepszym i godniejszym od siebie?

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre