  • Data: 2009-11-20 14:25:55
    Temat: Re: sprawdzanie zaleglosci zus przy wizycie lekarskiej
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lis, 15:22, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomościnews:he6886$h89$1@news.onet.pl...

    > Co nie oznacza, ze to prawo nie jest do dupy.
    > Powinna byc legitymacja stemplowana przez ZUS na takiej samej zasadzie, jak
    > legitymacje pracownicze stepluje pracodawca. Podstawa do stempla powinnien
    > byc sam fakt podlegania, potwierdzony zlozeniem stosownego zgloszenia.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Jakby karta z chipem tego nie potrafila. Dlaczego chory majac karte z
    chipem i lekarz majacy terminal nie moga tego normalnie uzywac? Na
    karcie bankomatowej mam troche danych zapisanych, bankomat potrafi sie
    polaczyc z bankiem pobrac wazne informacje. Na co komu papierkowy
    swistek ktory niczemu nie sluzy poza "byciem"?