  • Data: 2009-11-20 14:29:17
    Temat: Re: sprawdzanie zaleglosci zus przy wizycie lekarskiej
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:he6886$h89$1@news.onet.pl...

    > Nie jest cały czas, tylko od zgłoszenia do wyrejestrowania w ZUSie.

    to byl skrot myslowy wiadomo ze o to chodzi.

    > Ponieważ ciężko sprawdzić lekarzowi/przychodni czy jest zarejestrowny czy
    > nie, to łatwiej sprawdzić czy za dany/poprzedni miesiąc jest opłacona
    > składka.
    > Ma prawo żądać.

    a jak odmowie bo nie zaplacilem ?
    A mam 3 deklaracje potwierdzone przez zus (do kwietnia bo teraz korzystam ze
    zwolnienia z obowiazku skladania deklaracji) .
    I moge deklaracje przyniesc. Czy ma prawo odmowic leczenia jezeli tak (w co
    watpie) to czy mam prawo (oczywiscie nagrana odpowiedz)
    pojsc do prywatnego szpitala i domagac sie pozniej zaplaty na drodze sadowej
    za moje leczenie wlasnie przez osoby ktore mi odmowily przyjecia
    mimo iz bylem ubezpieczony ?

    --
    REWELACJA! Rozbudowany system sprzedaży z księgowością i magazynem za -
    29,99 zł. !