  • Data: 2012-07-25 19:15:51
    Temat: Re: spółdzielnia -> wspólnota i źle policzona część wspólna
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 45 wrote:

    > Na piśmie?
    > A zgoda ta to jest na zabudowę a nie na przejęcie tych kilku metrów na
    > własność.

    Na piśmie. Zgoda na zabudowę, czy jest tam dodatkowe zdanie o włączeniu,
    nie pamiętam. Zacytuję jak znajdę pismo a gdzie jest wie moja żona ;)

    > Po co Ci to w metrażu mieszkania? By czynsz był większy? Bo innej
    > korzyści nie ma. Z tego kawałka tylko Ty korzystasz i nikt nawet jak to
    > jest wspólne nie będzie korzystał i nie będzie Ci to odebrane.
    > A status to ma jako część wspólna i przy odsprzedaży mieszkania nie
    > możesz tego wliczyć w metraż mieszkania.

    I tak muszę za to płacić. Wspólnota mi wyliczyła opłaty jak za metr
    mieszkania i takie ponoszę mimo iż nie mam na to umowy bo odmawiam jej
    podpisania (jak podpiszę to już odłożą na półkę i dupa).

    A po co mi to w metrażu ? Przy ewentualnej sprzedaży:
    - mieszkanie ma 70m a w umowie 65 ? dziwne, można zrezygnować
    - wejście do mieszkania nie jest częścią mieszkania ? bardzo dziwne, j.w.
    - wejście do mieszkania na umowie dzierżawy którą można wypowiedzieć
    albo dowalić warunki z kosmosu ?? ultra dziwne.

    Wiem, to nie są bardzo prawdopodobne sytuacje, ale jednak
    prawdopodobieństwo nie jest zerowe..

    Marcin