  • Data: 2012-07-26 07:00:18
    Temat: Re: spółdzielnia -> wspólnota i źle policzona część wspólna
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-25 19:15, Marcin Kuczera pisze:
    > Na piśmie. Zgoda na zabudowę, czy jest tam dodatkowe zdanie o
    > włączeniu, nie pamiętam. Zacytuję jak znajdę pismo a gdzie jest wie
    > moja żona ;)

    Wątpię by spółdzielnia zrobiła Ci prezent z tytułu przekazania za darmo
    na własność 5,4m2.

    > I tak muszę za to płacić. Wspólnota mi wyliczyła opłaty jak za metr
    > mieszkania i takie ponoszę mimo iż nie mam na to umowy bo odmawiam
    > jej podpisania (jak podpiszę to już odłożą na półkę i dupa).

    Jak można płacić za coś czego nie jest się właścicielem. To oni Ci
    powinni płacić za sprzątanie tego kawałka, bo to sprzątanie odpadło firmie
    sprzątającej ;)

    Mnóstwo mieszkań w blokach wielorodzinnych z tytułu ukształtowania
    korytarzy ma zrobioną dodatkową zabudowę jednego, dwóch lub trzech
    mieszkań i nikomu z tego co mi wiadomo nie wliczają tego do metrażu
    mieszkania.
    Żeby to wliczyć w metraż mieszkania i własność, to jest taka sama
    procedura jak przy rozbudowie mieszkania lub kupnie nieruchomości.

    > A po co mi to w metrażu ? Przy ewentualnej sprzedaży: - mieszkanie ma
    > 70m a w umowie 65 ? dziwne, można zrezygnować - wejście do mieszkania
    > nie jest częścią mieszkania ? bardzo dziwne, j.w.

    Masz większe szanse na sprzedaż mieszkania bez spuszczania ceny z tytułu
    bonusu w postaci 5,4m2
    --
    Krzysiek